heroin
ivan
velmi by som potreboval pomoct s odvykacou liecbou na heroine.fajcil som heroin zhruba 3 mesiace zo zaciatku par krat do tyzdna postupne kazdy den asi 3 krat.zacal som s liecbou methadonom jednou flaskou denne.prosim vedeli by ste mi poradit ako casto mam uzivat methadon a ako dlho?zijem v cudzine a nechcel by som ist k lekarovy lebo mozem prist o pracu a o vsetko na com mi tak velmi zalezi.prosim pomozte mi ak je niejaky plan na odvykaciu liecbu.dakujem s pozdravom ivan

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nepíšete nic o síle a tak. Optimum je redukovat postupně dávku, když si to rozložíte do 2-3 týdnů, mělo by to vyjít. Tempo by nemělo být větší, než 5 mg za den. Jako doplněk doporučuji magnesium, vitaminy (ne v šumivé podobě, dráždí žaludek), na zklidnění a spánek je dobrá meduňka lékařská a máte peprná na žaludek (melisa oficinalis a herba mantae pip. by měli být srozumitelné i v lékárně v cizině), pravidený režim, pohyb, opatrně s alkoholem. Napište, jak postupujete, ať máte kontrolu. :-)