perník
hchkrdtn
dobrý den. jak dlouho je pervitin v krvi? je mozne,ze kdyz nekdo po roce snupl pernik 13.6.09 je mozne,ze testy ho ukazi i dnes?? tedy 7.7.09??? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. testy na přítomnost drog se dělají obvykle ze vzorku moči, nikoli krve (v moči se dá také detekovat déle). Detekce z moči je 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Detekce z krve je možná 1 - 3 dny. Po jednorázovém užití po dlouhé době abstinence, jak uvádíte Vy, se pervitin v testech z moči zjistí pouze několik dní a v krvi do těch tří dnů. Po třech týdnech od užití považuji pozitivní výsledek testu za velmi nepravděpodobný. Proč se na to vlastně ptáte?