...
MC
Dobry den. Pichala jsem si pernik asi pul roku a predtim jeste ruzne experimentovala s lsd a jinymi drogami. ted jsem uz dva mesice cista ale citim se hrozne slaba.. po vetsi fyzicke zatezi citim jak mi vsude hrozne rychle pumpuje krev a toci se mi v hlave.. muze to byt nasledek brani drog? za jak dlouho uz budu zase v poradku? dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud máte takovéto příznaky, měla byste se nechat vyšetřit. Nevypadá to jako něco, co samo odezní, nota bene, jste už docela dlouho čistá. Navíc jste brala injekčně, může se jednat o symptom například žloutenky typu C, ta, pokud je chronická, sama nezmizí. Také po piku můžete mít nějaké obtíže s oběhovým systémem. Ty taky nezmizí jen tak. :-) Nebojte, většina věcí se dá poměrně dobře léčit, ale je třeba zajít k lékaři. Optimálně by měl vědět, co je pmožnou příčinou, jinak nemusí přijít na to, v čem je problém. Kdyby bylo třeba, napište.