alkohol
vlkodlak
Dobry den prosim o radu mam nejspis problem, mam pritelkyni byt praci dobre zazemi. Posledni dobou se mi vse vymyka je mi 38 a ted na me nejspis dopada caste pozivani alkoholu. Agresivni nejsem jen hledam moznost jak se napit a pak je mi fajn. Jsem z Decina.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nenašel jsem v Děčíně přímo AT ambulanci, ale pokuste se zavolat kolegům z doléčovacího centra, snad budou vědět, kam se obrátit. Možnosti budou jistě v Ústí nad Labem, dávám vám tam kontakt na AT ambulanci. Držím palce a napište, jak to dopadlo. :-) Děčín, Děčínské doléčovací centrum Následná péče a doléčování Fűgnerova 665/18, Děčín, 405 01 telefon: 412 510 259 fax: 412 510 259; GMS: 739 322 726 Ústí nad Labem, AT ambulance AT ambulance Sociální péče 5, Ústí nad Labem, 401 13 MUDr. Erik Petrovský, pri. MUDr. Zdeňka Staňková