anabolika
emilka
Mám prosím dotaz, syn chodí do posilovny, bere mám dojem anabolika s názvem Kre-Alkalyn, sem tam si určitě dá mariánku a ještě kouří cigarety. Je to kombinace, která by mu mohla uškodit? Myslím tím i při cvičení ve fittku. Také provozuje navíc sporty hokej a hokejbal.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nenašel jsem žádné popsané interakce mezi zadaným preparátem a užívanými látkami. To však neznamená že neexistují. Ohledně zmíněného preparátu, nejedná se o hormonální přípravek (termín anabolika je často míněn ve smyslu anbolických hormonů), měl by tedy být k tomu citlivější, než steroidy. Ohledně užívaných látek bych doporučil opatrnost. Konopí urychluje srdeční frekvenci, intoxikace ve spojení s velkou námahou by mohla být nebezpečná. Doporučil bych synovi opatrnost alespoň v tomto ohledu. To už vůbec nezmiňuji to, že po užití konopí se může člověk snadněji zranit.