perník
anka
dobrý den užívám pervitin asi tak 3 roky je mi 17 a pořád sem to měla pod kontrolou a ted to začíná jít do hajzlu pořád myslím jen na lajnu...nedá se to vydržet prodala sem spoustu věcí ...přátelé které sem dřív měla mě odsoudili jako ubohou fetku..ale mě to je nějak jedno vubec mi na ničem nezáleží...rodiče nic nevědí a chtěla bych utéct od všeho zmizet...myslíte že to je dobrý nápad? Prostě utéct a neukázat se až budu zase jedmnou čistá tak bych se vrátila...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, podle toho, že jste se rozhodla napsat k nám do poradny, soudím, že Vám všechno až zas tak ukradené není. Osobně nepovažuji variantu útěku za moudrou, tedy pokud neutečete do léčby (třeba přes detox Pod Petřínem do komunity v Karlově). Je pravděpodobné, že by Vás v případě útěku rodina beztak někde vypátrala (určitě by Vás nechali hledat). Útěkem by se všechno nejspíš pouze zkomplikovalo a oddálilo. Rozhodnutí je však na Vás. Nepomohlo by Vám si před tím s někým promluvit? S pozdravem, Gabriela Koryntová.