houbičky
doom
dobrý den, mám dotaz týkajíc se houbiček rodu lysohlávek. asi před třičtvrtě rokem sem vypil zhruba deset čajů s lysohlávkami v krátkém časovém období, dobře ponechal , rozžvýkal v ústech... a chci se zeptat jak dlouho se houby drží v těle pokud se rozžvýkají v ústech...doufám že ne napořád... pokud znáte nějaké bylinky nebo očišťující kúru na celkový detox těla, určitě budu rád za každou radu.

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, dneska už určitě žádné "houbičky" v těle nemáte. Respektive psylocibin, který způsobuje halucinogenní efekt. Poločas rozpadu psylocibinu je 25-30 hodin. Tzn. že druhý den už je to jen polovic, další den čtvrtina, další den osmina, další šestnáctina... atd. atd... Navíc, psylocibin účinkuje ve velmi malých dávkách a účinkuje nějakých 6 - 8 hodin (to už jste, ale asi zjistil :) Na čištění organismu se používají různé čaje z bylin. Nejobvyklejší je kopřivový čaj - podporuje látkovou výměnu. Drogy tím ale z těla "nevypláchnete" ty se vylučují v rytmu, který je dán poločasem rozpadu. A.T.