nevím
XDrandy
Dobrý večer, s mým přítelem bereme pravidelně jednou do tydne pervitin...je to moje druha skušenost s drogou, první byla tráva...je to zatím jen zabava, ale pocituju že už mi to trochu přerustá přes hlavu, muj přítel byl před dvoumi třemi lety zavislí na perniky, ted když se ho na to zeptam tak mi tvrdim, že stím klidně mužu hned přestat ale je to vždy on kdo navrhne koupě, ale ja nikdy neřeknu ne..laká mě ten pocit dívat se na svět sjeta, je krasnější, je bez násili, bez problemu...a to mě trápi...je možné že po 3 měsících jsem zavisla.?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, nejprve se pokusím odpovědět na Vaši první otázku - zda můžete být závislá. Jednoznačnou odpověď Vám nedám. Doporučím všímat si, zda nezačínáte brát vícekrát týdně, vyšší dávky. Dokážete opravdu jeden týden vynechat? Zda postupně neměníte svoje zvyky, přátele. Zda se pervitin neposouvá ve Vašem životě stále výše. To vše je znakem závislosti. A na pervitinu může vzniknout skutečně velmi rychle. Ani v případě skrytého dotazu Vám nedám jednoznačnou odpověď. K tomu by bylo potřeba lékařské vyšetření obou. Přímou souvislost s jeho braním v minulosti to mít nemusí. Na závěr si neodpustím malé doporučení, které se Vám nejspíš nebude líbit. Počkejte prosím s dítětem na dobu, až s pervitinem oba přestanete. Pokud se v něm rozjedete (u přítele je to riziko ještě vyšší - píšete, že v minulosti problém měl), dítě to poznamená. Když ne fyzicky, tak psychicky určitě. Také se může stát, že Vy přestanete a přítel nikoli. Poté budete na dítě sama. Spoléhat na to, že počaté dítě Vás z toho vytáhne je dost riskantní. Přeji hezký den. TH