agresivni chovani
jirik8601
ahoj mam takovej dost velkej problem když začnu pit konkretne tvrdy alkohol tak se vetšinou spiju do němoty to pak mam několika hodinove okna při kterych ubližuju všem okolo sebe a hlavně lidem ktery mam rad sem agresivni rad se peru a všem vynadam tak že bych to normalně za střizliva neudal ani svemu nepřiteli.nemam problem s pitim nemusim pit treba měsice a nevadi mi to ale pak se naskytne nějaka akce a dopada to jak už sem psal.nevim co mam dělat nejjednodužši je nepit ja vim ale když rizika sou moc velka aja se bojim že se to stane znova.zklamal sem spoustu lidi a už nechci aby se to opakovalo přišel sem už o duvěru všech znamych a přibuznych a už dlouho uvažuji i otom nejhoršim prosim pomozte mi. jirka 23 let

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nepít je moudré. Pokud to ale je problém, zkuste se obrátit na nějakého specialistu v návykových nemocech. Existují různé léky, které snižují chuť na alkohol, a nebo blokují jeho metabolismus, takže se vám po alkoholu udělá strašně zle. Pojišťovna je obvykle nehradí a některé jsou hodně drahé, ale např antabus (blokuje metabolismus) je celkem cenově dostupný. Stačí 2x týdně tableta a funguje ještě 14 dní po vysazení. Asi byste měl na abstinenci pracovat i (spíše hlavně) jinak, ale v dané situaci, je to celkem dobrá 1. pomoc.