Smoulinka
Ještě bych se chtěla zeptat,přítelova matka se rozhodla mu dávat testy,on tvrdí,že s tím nemá problémy,že si je klidně udělá.Já si myslím,že to není vůbec spolehlivé,třeba si to prostě pár dní nedá a test bude negativní a on ji tak bude tahat pěkně za nos a já budu vypadat jak největší hlupák.Už mám z toho všeho zničenej celej život,už nevím,jestli jsou v tom dorgy,nebo jen nevěra nebo obojí nebo nic,kdybych se aspoň v něčem dověděla pravdu,ale když slyším jenom samou lež,příteli jsem řekla,že se s ním rozejdu a on mi teď řekl,že já jsem to vzdala,copak se můžu dívat na to,jak je s někým jiným a slibuje mi,že se mnou ale bude?Nechápu nic a už fakt nevím,ale proč by mě chtěli lidi zničit tím,že by mi říkali takové věci o mém příteli,slyším to z více stran a on se furt brání,ale kdo by říkal pravdu.Musím se s tím vším smířit,i když nevím jak.Je to na psychiatra.Děkuji.

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se za zpoždění. S testy máte pravdu. Když v tom někdo umí chodit, dokáže je obejít. Pervitin se drží v moči 3 dny. Musel by tedy být testován velmi často a pravidelně. Zároveň je také velmi těžké a nepříjemné získat jeho moč tak, abyste měla jistotu, že patří opravdu jemu. Pokud vám chce dokázat, že to myslí vážně, bylo by lepší soustředit se na jiné okolnosti jeho života. Například práci, spolehlivost v návratech domů, maximální transparentnost toho, co dělá, s kým se stýká, za co utrácí peníze... Otázka je, zda budete mít ještě chuť ho kontrolovat a vůbec se pokoušet mu věřit. V tom se musíte rozhodnout sama. Přeji hezký den. TN