Pomoc přišla vhod
MK
Vím, že tohle není diskusní fórum, ale prostě nemohu nereagovat. Tohle místo není jen o držení palců a odkazování na kontakty, proboha!!! Jde hlavně o to podpořit rozhodnutí uživatele. Taky jsem měla/mám problém s drogami a tyto stránky mě nasměrovaly správným směrem. Pomohly mi ujasnit si, co vlastně chci a hlavně co mě čeká. Přijala jsem zodpovědnost za svá rozhodnutí. To, že jsem sem psala - byl vlastně můj pokus získat nějakou instantní jednorázovou internetovou pomoc - radu a o to, si myslim, jde docela dost lidem, co sem píšou. Vědí, že něco neni OK, ale byli by rádi vyřešit to ein zwei přes internet. Bohužel to takhle nejde. Ad motivace klientů - co jiného už by mělo fungovat, když ne rozhodnutí klienta. Ach jak celá moje rodina včetně mě chce, aby táta přestal pít, ale můžem se stavět na hlavu a on bude vesele chlastat dál - kdo jiný má za klienta převzít odpovědnost, když ne on sám?! Mě se mou závislost před rodinou podařilo utajit. Pokud nechcete na dotaz nereagujte, mým cílem nebylo zatěžovat poradnu. Chtěla jsem jen napsat zpětnou vazbu - jak Vaše služby vnímám já. Více takových NNO! MOc děkuji za pomoc. I když asi nemám vyhráno (chutě jsou), myslím, že jsem na dobré cestě (stále čistá)... k rozhodnutí udělat první krok na nelehké cestě mi pomohli lidé, kteří odpovídají na těchhle stránkách. Díky.

Odpověděl: Aleš Termer
DÍKY!!! Myslím, že právě tento váš příspěvek je pro "ježíška" daleko přínosnější, než to co jsem mu napsal já. Je to totiž od člověka, kterému jsme pomohli. Nás velmi těší, že jste napsala přesně, v čem je vám drogová poradna užitečná. Ještě jednou díky za vyjádřenou podporu. S pozdravem A.T. PS: Je moc fajn, že se vám daří abstinovat a ať vám to vydrží:) Nu, a kdyby vám ty chutě náhodou nějak začaly přerůstat přes hlavu, ozvěte se. Zkusíme vymyslet, co s tím.