dotaz.
Jirka
Dobrý den, je mi osmnáct a půl roku a už asi půl roku pravidelně kouřím trávu. Znám lidi, kteří kouří trávu už 3 roky a do některých z nich bych to vůbec ani neřekl, jenže já si připadám hrozně otupělý. Často se zasekávám, hledím do prázdna a kolikrát si nepamatuju co jsem měl udělat nebo pokud na mě někdo mluví a něco delšího mi popisuje, tak se častokrát přistihnu, že vůbec nestíhám všechno pobrat. Rozhodl jsem se, že s tím přestanu, ale potřebuju vědět, jestli se to zlepší nebo jestli budu vymazanej už napořád? Popř. jestli by mi nepomohlo úživat nějaké prášky podporující paměť nebo tak něco. Díky

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím a děkuji za důvěru. To co popisujete, jsou typické znaky toho co marihuana umí. Vzhledem k tomu, že marihuanu užíváte půl roku, měly by se tyto nepříjemné věci po vysazení postupně oslabovat a nakonec vymizet. Nemyslím, že byste měl být "takto vymazanej už napořád". Všechno by se abstinencí od marihuany mělo srovnat samo během několika týdnů. Pokud byste cítil, "že to pořád není ono", můžete se zase ozvat a probereme to. Doporučuji v drogové poradně v sekci "o drogách" kliknout na "cannabinoidy". Co se podpory mozkových funkcí týče, je podle mě dobré pít čaj z Jinanu dvoulaločného - známějšího jako "Ginko". K dostání je ve většině lékáren. Snad pomohlo :) Mějte se A.T.