JSTE FAKT TRAPÁCI!
ježíš
JEDINÝ, CO SE Z NEKONEČNÝHO ČTENÍ VAŠÍCH "SKVĚLÝCH" E-RAD DOZVÍDÁM, ¨JE, ŽE VLASTNĚ NIC NEVÍTE A KLIENT SI MÁ ZAJÍT KE "SPECIALIZOVANÉMU ODBORNÍKOVI!, JENŽ JE SCHOPEN SITUACI "LÉPE" POSOUDIT.:)) JO, MÁLEM BYCH ZAPOMĚL, VLASTNĚ JSTE SCHOPNI "POMOCT" A VYHLEDAT KONTAKT V DANÉ OBLASTI BYDLIŠTĚ ZA NĚJ, HEHE...NO JAKO NÁPOVĚDA PRO DEMENTY, KTERÝCH JE TU TAKY VÍC NEŽ DOST A EVIDENTNĚ NEJSOU SCHOPNI SI TU NA VAŠEM WEBU NAJÍT SAMI PORADNU V MÍSTĚ BYDLIŠTĚ ( UŽ DOST POVÁŽLIVÁ DEGRADACE OBYVATEL ČR) "DOBRÝ" EHM...JO A MÁLEM BYCH ZAPOMĚL NA VŠUDYPŘÍTOMNÉ UKONČOVACÍ A NANEJVÍŠ TRAPNÉ DRŽENÍ PALEČKU...NO, NEZLOBTE SE NA MĚ, ALE K TOMUHLE "VÝKONU" SNAD ANI NENÍ POTŘEBA STUDOVAT ADIKTOLOGII, NE? NA TO BY STAČIL JAKEJKOLIV GRAMOTNEJ BRIGÁDNÍK:)))) ZAMYSLETE SE NAD SEBOU A NEZAPOMENTE TENHLE ČLÁNEK ZCENZUROVAT, PROTOŽE VÁM ROZHODNĚ NEMŮŽE POMOCT K PROPAGACI VAŠEHO SDRUŽENÍ:))) O ČEMŽ JS EM PŘESVĚDČEN, ŽE VÁM VLASTNĚ JDE. ONLINE PORADNA JE JEN FRAŠKA, PRVNÍ KONTAKT, VAŠE REKLAMA, JAK JE K VÁM DOSTAT A PAK VLASTNĚ TU MÁME JEŠTĚ DALŠÍ MALÝ ALIBI K NEZAPLACENÍ, TAKOVÝ MALINKATÝ ZADNÍ VRÁTKA, KDYBY SE TO NEPOVEDLO, MUSÍ CHTÍT KLIENT SÁM, JINAK MU NENÍ POMOCI... HEHE, NIC CO BY JSME NEVĚDĚLI, ŽE, TAKŽE NAKONEC VONO POMOZ SI ČLOVĚČE SÁM PLATÍ KAŽDÝM COULEM...TAK K ČEMU DOKTOŘI A PORADNY SE PTÁM? ZBYTEČNÁ INVESTICE Z PENĚZ DAŇOVÝCH POPLATNÍKU NA TAKOVÝ ALIBISTY, JAKO JSTE VY A DALŠÍ PŘIDRUŽENÉ NEMAKAČENKA V PODOBĚ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ:)) NO JEN JSEM VYJÁDŘIL SVŮJ NÁZOR, TO CO VY TU TLACHÁTE STÁLE DOKOLA A SNAD UŽ MÁTE NA TY FRÁZE I VYTVOŘENÝ MAKRO, PÁČ KOMU BY SE CHTĚLO TO PSÁT FURT DOKOLA.... JE OPRAVDU SCHOPEN PAPOUŠKOVAT JAKEJKOLIV PRŮMĚRNEJ ŽAKO PO 2 MĚSÍČNÍM VÝCVIKU:))

Odpověděl: Aleš Termer
Děkujeme za zpětnou vazbu. Dotazy necenzurujeme a odpovídáme bez výjimky na všechny. Jen bych si dovolil pár připomínek. Některé tíživé životní situace, kvůli kterým se lidé obracejí na naší poradnu, jsou natolik komplexní, že po internetu se řešit prostě nedají. Nic nenahradí osobní kontakt, který pomáhá ve větší důvěře a otevřenosti. Každý navíc potřebuje něco jiného, jiný druh pomoci. Proto jsme tu od toho, abychom posoudili, jakou pomoc ten který tázající potřebuje a nabídli mu adekvátní kontakt na vhodnou péči. To je smyslem poradny. Kdybychom se stejně jako vy vysmívali jejich neschopnosti si takovou pomoc najít sami, brzy bychom asi skončili. A o tom, zda je nebo není naše služba potřeba, vypovídá asi nejlépe téměř 20 000 zodpovězených dotazů od doby vzniku této poradny. Drogová poradna byla zřízena ZEJMÉNA JAKO MOŽNOST PRVNÍHO KONTAKTU, JAK SE DOSTAT K POTŘEBNÉ SLUŽBĚ/PÉČI. Lidé v nouzi, kteří si nevědí rady, protože nemají dostatek informací, nevědí kam se obrátit pro pomoc, považujete za "dementy" - takto povážlivě degradujete obyvytele ČR vy, nikoli my. Přeji vám, abyste se měl co nejlépe, držím vám palečky, abyste nikdy nepotřeboval pomoc nikoho jiného, abyste se mohl vždy a v jakékoli situaci spolehnout sám na sebe, protože jenom vy sám víte jak si pomoci. A to, že musíte chtít sám, protože vám nikdo jinak nepomůže, je snad jasné. A.T.