nevim co jsem nasla
delfin
Dobry den,nasla jsem u manzela lahvicku s tmave hnedou tekutinou olejovite konzistence je to prosim nejaka droga?A na co muze nekurak vyuzit 12 zapalovacu za tyden je mi to zahadou muzete miprosim poradi o co se jedna.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nemám o situaci moc informací, abych Vám mohla nějak konkrétněji poradit. Neznám Vaší rodinnou situaci, prostředí, ve kterém se manžel pohybuje a jaké má povolání, zda by tam mohla být spojitost s věcmi, které uvádíte (lahvička, zapalovače), zda jste u něj zaznamenala nějaké změny v chování, které by mohly ukazovat na to, že užívá nějaké drogy... Lahvička může být ledacos a nemusí to být nic společného s drogami, zapalovače mohou také sloužit k lecčemu. Spíš jde asi o to, proč Vás vlastně napadlo, že by se mohlo jednat o drogy? Chová se manžel nějak jinak? Má nějaké potíže, třeba v zaměstnání, nějaké dluhy, zdravotní problémy? Zkuste napsat víc a já bych se Vám pokusila lépe poradit a pomoci Vám zjistit, co se děje. Zatím držím palce.