.........
ivkaptw
dobry den,chtela sem se zeptat,kdyz nekdo bere pervitin,a ma si udelat test primo na pervitin,jestli ho muze nejak ovlivnit,treba bude hodne pit nebo neco takoveho?slysela sem ze to muze mit az mesic v krvi,ma to tak dlouho i v moci?dekuji predem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Test na přítomnost drogy v organismu se ovlivnit nedá, pokud je správně provedený, ani zkrátit doba, po kterou se dá droga detekovat, třeba tím, že budete víc pít... V krvi se dá pervitin detekovat pouze několik dní (uvádí se 1-3 dny), v moči lze drogy, resp. jejich metabolity, zjistit delší dobu. Co se týče pervitinu, tak tam se uvádí rozmezí 3 - 21 dní. Záleží to ovšem na tom, jak často a jak intenzivně byla droga předtím užívaná. Pokud se jednalo o občasné nebo jednorázové užití, testy bývají negativní cca do týdne. Pokud šlo o dlouhodobé, denní užívání, tak se doba detekce bude blížit spíš té horní hranici. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaký průšvih?