Šmoulinka
Děkuji za odpověď. Pomoc jsem vyhledala s jeho rodiči, ale nechcou se s tím moc smířit.On pořád zapírá a oni chcou věřit.Udělala jsem všechno, co jsem mohla a teď už se do toho nepletu,protože on už ví,že jsem do toho všechny zatáhla.I když mě jeho rodiče chrání. Buď mu dojde,že udělal chybu a že zahodil štěstí a někoho,kdo ho opravdu miluje,nebo se bude dál ničit,ale ten člověk,kterého jsem měla ráda, tady už nikdy nebude a já už s ním být nikdy nemůžu.Podvedl mě a i když je to třeba kvůli těm drogám, nepřenesu to přes srdce.Je mi to moc líto.S tou policií to bylo myšleno tak,že se mi nelíbí, jak všichni vidí, jak se u nás ten pervitin rozšiřuje,po ulicích chodí zfetovaní lidi,kolikrát vidíte,jak se prodávají drogy dítěti a všem je to jedno.Jak se dá s tímhle bojovat?Aby to v našem městě nebylo,chtěla bych ty lidi zničit.protože vychovávat dítě v takovém doupěti je otřesné.Bylo mi řečeno,že pokud neuvidím,že někdo drogu prodává nebo vyrábí, mám smůlu.Děkuju.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím,že jste zvolila pro vás nejlepší řešení. Co se týká užívání drog ve vašem městě, bohužel je to přesně tak. Policie musí prokázat prodej drog, což bývá často komplikované. Jestli ve vašem městě využívá všechny možnosti, pochopitelně nevím a nepřísluší mi to hodnotit. V případě, že byste potřebovala konzultovat konkrétní kroky, které byste v této věci chtěla podniknout, můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Pro vás osobně je do budoucna důležité vychovávat dítě v takové rodinné harmonii, aby nemělo potřebu uchylovat se k drogám. Myslet si, že lze vymýtit drogy je bohužel utopie a všechny takové pokusy v historii užívání návykových látek selhaly. Chápu, že jste v současnosti zklamaná a jako příčinu všeho vnímáte drogy, píšete, že chcete všechny ty lidi zničit. Může se však stát, že ačkoli budete dokonalá matka, vždy hrozí riziko, že se ve stejné situaci jednou ocitne také vaše dítě. Hezký den. TN