Piko,koule
Gabča
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,jak dlouho trvá v těle člověka,jak v krvi tak i v moči,látky po piku a kouli??Ptám se,kdybych měla v brzké době podstoupit testy na drogy.Úplně jsem s tím skončila.Jinak jsem to brala víkendově a to ne pokaždé..Děkuji za brzkou odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám doby, po které lze z krve a moči detekovat předchozí užití pervitinu. Nevím bohužel, jak dlouho pervitin neberete a proč budete podstupovat testy ne drogy, takže vám nedokážu říct ani zda už budou testy negativní ani žádné další podrobnosti. Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve 1 - 3 dny. Extáze - detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve 1 - 3 dny.