pervitin
kanovako
Dodatek k dotazu ze dne 22.6. 00:00hod Děkuji za odpověď. Bohužel manžela nikam nedostanu, to už jsem zkoušela, jak to asi bývá,mele si svojí, že ví co dělá a že na tom není závislý,prý to má jen jako povzbuzující prostředek. Vyděsila mě ta injekce,samozřejmě mě vyděsilo všechno,ale hlavně ta injekce, jsou různé formy aplikace,ale proč to člověk dělá i tímto způsobem. Napište mi prosím, kam bych kdyžtak mohla zajít já (jsem z Prahy), jestli já v tomto směru můžu něco udělat, jestli by mi někdo poradil, jak se v takových situacích zachovat a jak je řešit. Je možné to na člověku poznat když se mi to doteď nepodařilo? Děkuji.....

Odpověděl: Jakub Minařík
No tak pro vás: PORADNA PRO RODIČE Café Therapy, Školská 30 110 00 Praha 1 Telefon: +420 739 268 527 +420 284 824 234 Fax: +420 284 824 235 Email: ctrnacta@sananim.cz Asi by bylo moudré se nechat otestovat na krví přenosná onemocnění, když manžel užívá injekčně. Až budete v poradně, tak se ozvěte: CADAS Spálená 12 110 00 Praha 1 Telefon: +420 222 924 245 Fax: +420 266 315 306 Email: cadas@sananim.cz Buď vás otestuji já, pokud máte jinou pojišťovnu než VZP, tak vás odešlu kolegovi.