Pervitin-prosim rychlá pomoc
Hanny
Dobry den ...Mám zánět močového měchýře byla jsem dneska u mé obvodní lékařky chtěla do dvou skumavek moč... z jedné přímo v ordinaci zjistila že mám zánět velice silný a tu druhou poslala do laborky myslíte že tam poznaj že jsem měla pervitin?(měla jsem ho jen 2 krát ale zrovna den předtím....:(:( ) prosím poradte. Hanny

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při takovýchto vyšetřeních se testy na přítomnost drog nedělají, není pravděpodobné, že by se zjistilo ze vzorku moči, že jste měla pervitin. To, co udělala Vaše lékařka (zaslání vzorku do laboratoře), je standardní postup, potřebuje zjistit, jakého původu je ten zánět, aby Vám mohla dát správné léky a stanovit správnou léčbu. Vyšetření v ordinaci bývá orientační. Nicméně, i kdyby na to lékařka přišla, že jste měla pervitin, tak je to informace, která se od ní dál nedostane a je chráněna lékařským tajemstvím. Na vašem místě bych si ovšem na pervitin dávala pozor, určitě Vám neprospěje jeho užívání ani teď při léčbě zánětu, který může být velmi úporný a může se pak při nedostatečné léčbě projevit až jako zánět ledvin a také pak mívá tendenci se často opakovat. A do budoucna Vám pervitin také může přinést řadu potíží. Tak na sebe buďte opatrná.