lucka
dobrý den dekuji Vam za Vaši odpoved psala jsem Vam , že mam podezření na mého přítele ze bere pervitin podle příznaku odpovida vse ze ho bere udelala jsem mu test na thc i na pervitin ale byl negativní tak nevim i když pri negativním vysledku mají byt dvě čarky tak se ukazali dvě čarky ale jedna z nich byla velmi slabě vidět nic méne tam byly dvě tak nevim test jsem provaděla čtyři dny po tom co se mi zdal přítel pravě zamlkly já nemam z drogama vůbec zkusenosti tak nevi při jaké nalade je když by si je udajně zrovna vzal ,moč jsem od nej dostala bez nějakého vzdoru spolupracoval pak když byl vysledek negativní tak jsem si vyslechla přednašku jak se mu mam omluvit atd nic méně moje podezření trva opet byl tři dny plný elanu a hlučnosti adnes opet utlum už to poznam i do telefonu podle hlasu a když dorazim domu tak se moje podezření potvrdí že je zamlklyopet mi tvrdí ze je proste tak naladovy dost ho sleduju tak nevim jeltli si to už nevsugeruji byla bych moc rada kdyby jste byla tak hodna a doporucila jste mi toho poradce v mém bydlisti jsem z jirkova(u chomutova),předem moc dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel takto přes internet nedokážu posoudit, jak na tom partner skutečně je, ale podle toho, co píšete a co jste psala i v předchozím dotazu, se mi jeho chování jeví jako při užívání drog. Nezdá se mi, že by mohly takové výkyvy pocházet s pouhé náladovosti, pokud už nesouvisí s užíváním drog, tak s nějakými závažnějšími psychickými problémy (maniodeprese či jiná afektivní porucha). Je také možné, že test vyšel negativně, protože od užití drogy již uplynula nějaká doba. Případně mohlo možná (nevím, za jakých okolností test proběhl) dojít i k záměně vzorku moči (přítel si opatřil vzorek od někoho jiného) či manipulaci s ní (naředění vodou apod.). Nevím, jak jinak přítel funguje ve vztahu a v domácnosti, pokud bere drogy, asi by se to projevilo či případně se do budoucna projeví i v jiných ohledech (finanční problémy, potíže v zaměstnání, neschopnost podílet se na chodu domácnosti, nezájem). Chápu, že jste ze situace nešťastná a asi by bylo opravdu rozumné se zajít o tom s někým poradit osobně. Posílám kontakty v Chomutově, kam je možné se obrátit, jako první bych volila kontaktní centrum (to je zařízení pro uživatele drog, ale pracují i s jejich rodinami a blízkými). Držím palce. Chomutov, Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň Hálkova 224, Chomutov, 430 01 telefon: 474 652 030 Vendula Kádárová http://www.os-svetlo.net Chomutov, Protialkoholní a protitoxikomanická poradna (AT ambulance) Nemocnice, Edisonova 1185, Chomutov, 430 01 telefon: 474 447640