Moje holka asi něco bere
Luke
Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat. Nejde o mně ale o mou holku. Myslím že něco bere ale nejsem si jistej, tak bych potřeboval poradit jak to nejlíp poznat. My před sebou už nemáme žádné tajnosti, až asi na tohle. Ale já ji chápu, přiznat se k drogám to by nebylo pro nikoho jednoduché, zvlášť když dnešní společnost i policajti jsou proti tomu tak zaujatí... Už jsem se ptal na jedné poradně, tady je ten dotaz i s jejich odpověďma: http://www.svadeni.cz/diskuze-poradna/potrebuji-poradit/moje-holka-asi-neco-bere Popsal jsem tam i další podrobnosti, tak si myslím že nemá smysl abych to tady rozepisoval znovu. Je to na delší čtení tak na odpověď nespěchám. Nakonec mi řekli že jsem blbej ať tu holku odkopnu a najdu si jinou „lepší“, nebo dokonce že si dělám srandu. Mně na ní záleží, je to konečně ta pravá (na rozdíl od těch „slušných“ co jsem s nima chodil předtím) tak doufám že dostanu od vás lepší radu než že se na ni mám vykašlat. A jestli si taky myslíte že jsem blbej, tak bych rád slyšel aspoň nějaký rozumný důvod proč. Moc děkuji za radu Luke

Odpověděl:
Dobrý den, určitě si nemyslíme, že jste "blbej". Je celkem přirozené, že nad vaším vztahem přemýšlíte. To, zda s přítelkyní budete nebo ne, je vaše rozhodnutí a váš život. Takto na dálku vám nikdo zodpovědně neřekne, zda přítelkyně užívá drogy, případně jaké a jak často. Můžete se podívat do rubrik o jednotlivých drogách na těchto stránkách, obecné příznaky užívání tam jsou popsány. Ale napadá mě, že by bylo nejjednodušší se ve vhodnou chvíli přítelkyně otevřeně zeptat a říci jí, že o ni máte obavy. Uvidíte, jak zareaguje. Samozřejmě, že to může popřít a vy na tom budete stejně jako nyní. Možná se spíše zamyslete, zda byste byl ochoten jí užívání drog tolerovat a nebo by to byl pro vás důvod k rozchodu a kam až ve vaší toleranci a obětavosti chcete zajít, co je pro vás ještě únosné. A buďte na sebe opatrný, pokud by někdy vaše přítelkyně brala drogy injekčně, (případně se chovala rizikově co se týče předchozích sexuálních kontaktů), nelze zcela vyloučit možnost nákazy HIV a žloutenkami typu B a C. Bylo by rozumné používat kondom. Hodně štěstí.