Heroin v manželství
pepina
Dobrý den, můj manžel užívá heroin již delší dobu. Jsme spolu už 10 let, máme skoro ročního syna a manžel se nemůže zbavit závislosti(kouří už tak 2 roky). On by s tím chtěl něco dělat, navštěvuje psychiatra ale když nemá prášky suboxone, tak v tom zase jede i několik dní a pak je zase z toho na dně. Je to hrozné a to nemluvím vůbec o tom manželství. On tak strašně otupěl vůbec nic necítí. Jemu by bylo úplně jedno kdybych od něho odešla i se synem. On by byl ještě rád, zbavil by se povinností. Ale jednou jsem si ho vzala a to musíme nějak vyřešit. Ale na druhé straně on se odmítá se mnou o tom bavit. Prosím vás poraďte mi co s tím mám dělat.

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím, prožíváte složitou životní situaci. Rád bych Vám v tom pomohl, bohužel je Váš dotaz velmi stručný a já se nechci uchýlit k nějaké šablonovité odpovědi typu "rozveďte se" apod. Přemýšlím nad následujícími větami "Ale jednou jsem si ho vzala a to musíme nějak vyřešit. Ale na druhé straně on se odmítá se mnou o tom bavit." a kladu si o otázku, zda máte konkrétní představu řešení? Např. rozvod x zůstat v manželství a chtít následující ...... (doplňte si Vaše možnosti). Dokáži si představit i to, že konkrétní představy nemáte a hledáte někoho do dialogu... Bohužel komunikace po internetu je trochu pomalá. Spíše bych doporučil osobní kontakt s nějakou poradnou. Pokud napíšete odkud jste, pokusím se najít vhodný kontakt. Pokud preferujete internet, napište prosím o pár řádek více. Takto se nemám čeho "chytit". Držte se. Přeji hezký den. TH