Snížení dávky u pervitinu
Kaska
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli je tu nějaká možnost, uplného odviknutí od pervitinu. Když začnu jednou za čas misto aplikace nitrožilně šňupat nosem. Aplikace nitrožilním způsobem mi už nic moc neříká, mám sice chvilku pěkného stavu ale pak už je mi divně. Děkuji Kaska

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Přechodem na jinou formu aplikace zcela jistě od pervitinu neodvyknete. Zvlášť pokud k ní přejdete jen jednou za čas. Pokud byste přešel ke šňupání úplně, přinejmenším se můžete uchránit od nejzávažnějších zdravotních dopadů, injekční užívání je nejméně bezpečný způsob, jak brát drogy. Pokud budete pouze šňupat, tak se sice nevyhnete rizikům, které s sebou samotné braní pervitinu nese (rozvoj závislosti, psychické potíže), ale snížíte rizika předávkování, přenosu infekčních chorob a dalších nepříjemností jako jsou záněty žil, které jsou spojené s i. v. aplikací. Co se týče otázky ve skryté poznámce, těžko se dá diagnostikovat cokoli takto přes internet. Pervitin zvyšuje krevní tlak a riziko různých kardiovaskulárních potíží, může to s tím souviset. Jinak - pokud byste vážněji uvažoval o tom, že s pervitinem přestanete úplně, tak možnosti tu jistě jsou. Stačí se ozvat a něco vymyslíme.