jak na to?
šulin poctivý
Dobrý den odborníci, je to sice dlouhé, ale zkuste to opravdu číst, jo? mám brát antidepresiva, ale už týden neberu, psychiatři mě nechtějí - buď mají plno, nebo nemají smlouvu s mojí pojišťovnou, nebo mě nechtějí vzít, protože jsem byl v bohnicích na závislosti, že nejsou specializovaní... já jsem taky idiot, když jim vždy řeknu pravdu.. Já šulin poctivý.. nechodím na doléčování ani na psychoterapie.. jsem nezodpovědný.. Chodím do práce, mám málo času, pořád musím pracovat rychleji, rychleji, rychleji a stejně to nebude na zaplacení uspokojivého života. Mě to tak nebaví, já chci klid. Prostě v té práci nestíhám a vůbec nevím co chci v životě dělat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to je to nejhorší, já nevím co chci v životě dělat....... Mohli byste pro mě přijít domů a vzít mě za ruku a dovést mě k psychiatrovy, psychoterapeutovi, psychologovi ať mi vyčistí tu moji prosranou lebku??? Asi ne, že? No a začínám zase jako tak dávat si po pivu,, a neumím si třeba ty dvě piva nedat, když jsou v ledničce a že mi je ještě spolubydlící nabízí, ale stěhovat se nebudu, na to nemám cash, rozumíte? Navíc spolubydlící jsou fajn. a mám strach, že zase budu troska stím chlastem, nechci to.NE-E Nééé, víte jak mi bylo před léčbou fůůůůůůj. to už nechci. Umíte poradit i s takovýma jak to nazvat? Problém? Neschopnost? Maličkost? Moje blbost? Pro mě je to nevýslovně těžké zrealizovat někam cestu, víte? ... Děkuji za odpovědi , Přeju hezký den :-) P.S. Neoslovujte mě šulin poctivý, ale třeba Makak.

Odpověděl:
Milý Makaku, jedno krásné české přísloví praví, že s poctivostí nejdál dojdeš, tak se jí nezříkejte ;-). Nicméně, za ruku vás rozhodně vodit nehodlám, protože to nepotřebujete. Jistě máte zkušenost s tím, kterak sám vyhledat pomoc, pokud jí skutečně potřebujete. Soudě podle toho, že jste zmínil Bohnice jste z Prahy nebo okolí. Co se týká psychiatrické péče, můžete se obrátit na CADAS - psychiatrické zařízení o. s. SANANIM. Vezmou vás, pokud jim to kapacita dovolí a na závislosti jsou specializovaní. Co se týká ostatních věcí, myslím, že by vám doléčování prospělo. Jendou z možností je Doléčovací centrum SANANIM, což je moje působiště. U nás byste měl příležitost si s naší pomocí tu vaší lebku trochu vyčistit sám. Musíte ale počítat s tím, že minimálně v první fázi od vás budeme vyžadovat přísnou abstinenci od všech drog včetně alkoholu. Příznaky, které popisujete bych na vašem místě bral vážně, protože bývají docela typické pro začátek recidivy. Pokud se rozhodnete tyto možnosti využít, vyhledejte si kontakty na www.sananim.cz nebo mi rovnou napište na nedved@sananim.cz. Pokud jste z jiného regionu, můžeme vám pomoci vyhledat zařízení vašemu bydlišti nejpřístupnější. Hezký den a opatrujte se. TN