pervitin
keit
zudarvim vas znovu.už jsem se na něco tady u vas ptal.tak ježtě k tomu předchozímu do tematu.ja sem teď ze soboty na neděli po 3 a pul letech znovu vyskoušel peří! ani nevím proč jsem to udělal vím že to byla veljka blbost a taky vím že už to do nosu nikdy nedám. byl to nejhorší zažítek co jsem kdy zažil.nikmdy jsem na tom nebyl zavisli.pře těmi 3 roky jsem si s kamošema dal tak cca jednou za 14 dnio a to jen na nějaký party asi 3-4 měsíce už nevím přesně.pak jsem přestal ze dne na den a nic mi nebylo žadny absťaky prostě v pohodě. teď v sobotu to bylo ale jiny! nevím kolik toho bylo ale dal jsem za to 4100kč což si myslím že pro jednoho je moc,ale to jsem si uvědomilů až dnes respektivě včera při těch fakt strašných dojezdech!!!!!!bylo to peklo myslel jsem že asi umřu nic takovýho jsem nikdy nazažil.byl jsem chvíáli bílí jako stěna a chvilemi červený nechápu to.myslel jsem si že mám tak 100 stupň:-((.fakt mě to šltv že jsem to udělal.mam vyčitky svědomý a snažím se dat znovu do kypy abych mohl normálně fugovat.dneska už je mi faj celkem teda.proto jsem chtěl vědět co mám pít a nebo jíst abych se ty sračky co nejdřív zabavil co je ve mě.

Odpověděl:
Dobrý den, jestli jste si dal všechno, co jste za ty peníze koupil, tak se divím, že jste ještě naživu. V praxi jste si ověřil jedno z největších rizik užívání nelegálních drog - nikdy nevíte, co berete. U pervitinu obzvláště platí, že každý vařič ho udělá jinak kvalitní... Nicméně, zdá se, že nejhorší máte za sebou. Teď už je asi jedno, co budete jíst nebo pít. Důležité je pít hodně tekutin. Na konec by se hodilo nějaké morální poselství, že jo? Ve vašem případě si ho ale zřejmě můžu odpustit ;-). Dejte se brzy do kupy a opatrujte se. TN