alkohol agresivita vipadky pameti
nepiju casto ale tak jednou za dva mesice nemam miru a pak sem uplne prohozeny,jenom se rvat a pit a delat spatnosti,ale rano nebo kdy se proberu nevim nic jen par momentu ale ja si nepamatuju nekdy ani cobilo treba naobjed a sel sem chlastat az vecer proste total reser.je mi 29 sedel sem 4 roky ale uz sem doma 7 let a toto sem nedelaval to posledne 3roky pracuju jako hornik ale proste ja to uz citim ten neklid vsobje ajinak to nevim uvolnit ze sebe a nechci spatky do basy taky mne to pak mrzi kdyz zbyju kamarada nebo delam bordel doma.JE MI JESTE CAS POMOCT-_-,? Nebo mam se pobalit? Ja se chci ZMENIT len nevim jak na to nebo jak začit, myslim že sem prave zacal,zatim dik moc za odpovjed

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď. Chápu, že Vás problém trápí a že byste s tím chtěl něco dělat. Zřejmě se u Vás alkoholem uvolní napětí a agrese, kterou v sobě dusíte v průběhu běžného života, možná jste víc náchylný k takovým reakcím a neumíte moc dobře zvládat emoce. S tím se určitě něco dělat dá. Napadá mě, jestli by nebylo dobré vyhledat nějakou odbornou pomoc, mít možnost to všechno probrat, zjistit, jaké to Vaše chování může mít příčiny, jak se odreagovat, uvolnit nějak jinak, řešit problémy jinak, než tím, že se opijete a ztropíte nějaký průšvih, kterého pak litujete. Píšete, že tohle se děje poslední tři roky - možná to má nějakou souvislost s prací, s napětím v soukromém životě... bylo by potřeba se na to podívat podrobněji. Když porozumíte těm příčinám, tak se Vám to bude snáz zvládat. Napište mi, odkud jste a já bych Vám zkusila najít u Vás v regionu někoho z kolegů, na koho byste se mohl obrátit, pokud byste měl zájem. Zatím držím palce a věřte, že se to změnit dá, i když to bude chtít nějaké úsilí a asi nebude úplně jednoduché.