stín
už dva roky beru diazepam, rohypnol, hypnogen s alkoholem až teď jsem si uvědomila, že jsem závislá okolí to na mě ještě nějak nezaregistrovalo, ale chovám se úplně jinak než předtím nevím co mám dělat.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, závislost na lécích je často závažnější, než jak na první pohled vypadá: "jde přeci jen o užívání léků." A kombinace s alkoholem je poměrně nebezpečná. Nejjednodušší a nejefektivnější doporučení, pokud s tím opravdu chcete něco dělat? Okamžitě se objednat k psychiatrovi do AT ambulance (odborník na závislost na alkoholu a ostatních drogách). Tam užívání přiznat. Ve spolupráci s psychiatrem se rozhodnete, jakou léčbu absolvovat. Psychiatr bude muset zmapovat přesně co a jak často berete, dle toho Vám např. předepíše medikamenty a začne tzv. snižování dávek, není totiž možné některé léky vysadit ze dne na den. To je jedna z variant, na posouzení bude potřeba delšího rozhovoru a více informací. Rád Vám napíšu kontakt na nějakého odborníka dle místa trvalého bydliště. Tedy první krok - zavolat, objednat se, být otevřená. Držím palce!