jak na abstak?
stefania*
dobry den....takrka denne kourim travu..a to uz tak tretim rokem...v posledni dobe na sobe ale zacinam vic nez kdy jindy pocitovat negativni dusledky...chtela bych aspon na chvili prestat...uz sem to i zkousela ale vzdycky z toho mam deprese nemuzu se na nic soustredit atd..prosim poradte jak na to??dekuji

Odpověděl: Uživatel Testovací
Zdravím, předpokládám, že vždy, když jste to zkoušela a nebylo Vám z toho dobře, jak píšete, tak jste se k užívání vrátila. Nejjednodušší je většinou varianta, kdy můžete o problému s někým osobně hovořit. Může to být blízká důvěrná osoba (dobrá kamarádka, někdo z rodiny, atd.), rozhodně by to neměl být uživatel drog. A nebo ještě lépe - odborník adiktolog. Existuje mnoho zařízení, kam je možné přijít a o těchto problémech hovořit - bez závazků, anonymně. Psychické problémy (deprese) lze řešit, musí se ale s nimi pracovat. Chcete-li, rád Vám dle místa, kde bydlíte, napíšu nějaký kontakt. Tři roky téměř denního užívání je už poměrně dlouhá doba, tak změna Vám rozhodně neuškodí. Ať to vyjde!