Marihuana a trest
Senik
Dobrý den,chci se zeptat,před dvěma dny mě zastavila policejní hlídka.Při provedení testu na drogy (Drugwippe5) jsem byl pozitivní na THC a AMFETAMINY.Trávu kouřím jednou za rok a před testem to bylo naposledy 14 dní(před tím min. rok ne),nic z amfetaminů jsem v životě nepožil.Byl mi zadržen ŘP,jak dlouho bude trvat než proběhne vyřešení Moč. a krevních testů a co z toho po těch 14 dnech mohu mít?Amf. neřeším,vím že jsem je nikdy neměl(jediné co mi napadá je,že jsem posledních 7 měsíců chodil se slečnou,která než mi potkala,tak brala 3 roky pervitin.Může se to "z ní" nějak dostat do mě?).Další dotaz:-)....Vtu chvíly kdy mě zastavila PČR jsem u sebe měl pytel marihuany (106,7g i s obalem po zvážení na krimálce),který sem cca 2 hod předtím našel(opravdu našel) na parkovišti kam sem si jel zakouřit a popřemyšlet nad rozchodem s onou slečnou(důvod do dnes nevím,asi jsem ji pomoh z fetu a ona začala myslet a nechala mi:-()co z toho můžu mít za PROBLÉM?To že jsem si 14 dní před onou jízdou zahulil,přiznávám,ale amf. ani náhodou a tu trávu jsem opravdu našel a nechtěl sem ji nikomu prodávat,asi bych ji někomu dal,protože se pohybuji mezi lidmi kteří ji užívají a přišlo mi docela škoda to zahodit nebo to tam nechat ležet.Prosím o radu.Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že se aktuálně nacházíte v dost nezáviděníhodných potížích. Ohledně rozchodu s vaší slečnou není příliš v našich silách vám pomoci, co se týče právních problémů, doporučila bych vám vyhledat co nejdříve odbornou právní pomoc, jelikož to úplně není na řešení po internetu. Aby vám právník mohl poskytnou kvalifikované rady, bude potřebovat některé doplňující informace. Můžete se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství a zastupování v souvislosti s drogovou problematikou. Sídlí v Praze, kontakt naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Optimální by bylo objednat se na osobní konzultaci, pokud je pro vás Praha nedostupná, můžete svůj dotaz zaslat emailem, poštou a nebo ho konzultovat po telefonu. Zatím držím palce a nezoufejte, problémy se dají řešit. PS: Pozitivní výsledek testu na amfetamin mohou spíše ovlivnit některé léky. Není reálné, aby to byl důsledek toho, že jste se stýkal se slečnou, která pervitin užívala.