placebo
lea
dobry den,manžel užívá již druhým rokem subutex a je na tomto léku závislý.myslím že jeho závislost je částečně i v jeho hlavě,proto prosím jestli mi poradíte kde sehnat placebo,aby nic nepoznal.po požití léku je hned klidnější ještě než lék začne pusobit a užívá jen jedenu tabletu denně,děkuji za jakoukoli radu,mocn mě to trápí,děkuji!

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, co se týče medikace substituce, tak o té vždy rozhoduje jeho ošetřující lékař - psychiatr, ke kterému zřejmě dochází. Do této medikace bych Vám nedoporučoval zasahovat. Určitě se ale na léčbě můžete podílet jinak. Řada psychiatrů nabízí např. společná sezení uživatele a partnera či rodiny, aby léčba byla komplexnější. Vy budete mít více informací a partner od Vás třeba více porozumění a podpory. Můžete to zkusit dohodnout nejdříve s partnerem a pak s psychiaterm. Kdyby tuto službu psychiatr nenabízel, je možné vyhledat poradenství jinde. Můžete tam jít sama a nebo s partnerem. Blízcí lidé uživatelů drog potřebují také péči, a není na tom nic špatného. Když mi napíšete, odkud jste, mohli bychom Vám nějaké kontakty případně vyhledat.