Zavisost
Jitka
Dobry den, uz 7 let kourim marihuanu, zaslo uz to dost daleko. mam deprese, nedokazu nic udelat, nic me nebavi, nemam zadny jiny zajmy krome marihuany. Ted se k tomu pridava alkohol, piju dost casto, tak 3-5krat do tydne a pokazdy to konci tezkou opulosti. Chtela bych se nechat lecit, ale nevim jak na to. Diky za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, je fajn, že jste se rozhodla se svým životem něco dělat a připustila si, že váš současný životní styl nemá valnou perspektivu. Pro začátek by bylo optimální zajít do nejbližšího kontaktního centra a osobně probrat, jaké jsou vlastně možnosti léčby (ambulantní/pobytová) a jaký typ by vám vyhovoval a také měl u vás největší šanci na úspěch. Nemusíte mít obavy, kolegové v kontaktním centru vás určitě nebudou do ničeho nutit ani se o vás informace nikam dál nedostanou, navíc služby jsou poskytovány zdarma. Seznam s adresami kontaktních center dle regionů najdete na www.drogy-info.cz v rubrice mapa pomoci vpravo. Tam si vyberte to, které bude pro vás dostupné, zavolejte a domluvte si schůzku. Myslím, že odkládání by bylo celkem k ničemu. Držím palce a věřte, že šance svůj život posunout pozitivním směrem jsou vždy, je jen potřeba chtít a něco pro to i udělat. Hodně štěsí.