Pervitin ? Řízení ?
Okatana
DOBRÝ DEN, PROSÍM PORADTE MI, ZA JAK DLOUHO MOHU BEZPEČNĚ USEDNOUT JAKO ŘIDIČ ZA VOLANT OSOBNÍHO AUTOMOBILU NAPŘÍKLAD : PO VÍKENDU, KTERÝ JSME CELÝ STRÁVILI ´´ŠŇUPÁNÍM´´ PERVITINU, ANIŽ BYCH NEBYLA HROZBOU PRO SEBE ANI PRO OSTATNÍ, NEPÁCHALA TRESTNÝ ČIN - OBECNÉ OHROŽENÍ, APOD... A HLAVNĚ ABY MI NA 100 PROCENT NEVYŠEL PŘI POLICEJNÍ KONTROLE POZITIVNÍ TEST NA DROGY (PERVITIN, MARIHUANA, ...) ? ? ? MYSLÍM, ŽE POLICIE POUŽÍVÁ PŘI SILNIČNÍCH KONTROLÁCH ŘIDIČŮ DROGOVÉ TESTY ZAMĚŘENÉ NA MNOŽSTVÍ VE SLINÁCH NEBO NE ? A MOHOU MÍT I JINÉ ? DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ O.

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže máte informace o detekci látek dle Národní referenční toxikologické laboratoře: THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny. Snad pro doplnění - u konopí vám musí prokázat účinné látky v krvi, ty jsou přítomné min. 12 hodin po skončení užívání, pokud konopí jíte, tak počítejte alespoň se dnem. Rozlišení se však neuděje na ulici, budete muset k lékaři a vaše krev do laboratoře.