majaa
ve skole nam budou davat asi testy na drogy a marihuanu sem pozil v patek vecer..tak sem se ptal kolik dnu...z tech slin..takze nwm jestli mi hrozi problem nebo ne..pisete 7 -14 dni a pak neco o 12 hodinach tak to nechapu..takze se to pozna ze slin pristrojem jen 12 hodin???

Odpověděl: Bára Orlíková
Ze slin se pozná, že jste užil konopí cca do 14 dní po posledním užití. Do cca 12 h test může odhalit, že jste aktuálně pod jeho vlivem, to se ale zjišťuje např. u řidičů, aby se prokázalo, zda řídili intoxikovaní nebo ne. Po těch 12 h test prokáže, že jste v nedávné době trávu kouřil, ale nejste už pod jejím vlivem. Pokud tedy jde o zjištění, zda jste trávu někdy v nedávné minulosti kouřil, což u testů ve škole bývá obvyklé, tak počítejte s tou dobou cca dvou týdnů, po kterou mohou být testy pozitivní.