odvykání
standa
Dobrý den, Mám problém s kouřením marihuany. Už druhým rokem v podstatě denně kouřím alespoň jednou za den, ale většinou je to více krát.Chci s tím přestat, protože cítím jak mě to mění a bojím se že přestanu umět žít normálně a to nechci, nechci zanedbávat přítelkyni, ani práci. Ale nejde mi přestat. Můžete mi prosím poradit, jak se toho mám zbavit?. Díky Standa.

Odpověděl:
Dobrý den, při této frekvenci a době užívání jsou vaše obavy velmi na místě. Nicméně se obávám, že na tento dotaz není internetová poradna dostačujícím prostředkem. Zkrátka, ideální by bylo, kdybyste zavolal do zařízení typu kontaktního centra a objednal se na poradenství. Můžete zůstat v anonymitě a služby jsou zdarma. Můžete využít několika hodin poradenství, během kterých si zmapujete, jak na tom jste a pracovník s vámi naplánuje další postup. Uvědomuji si, že jste asi nepsal do naší poradny, abyste dostal tuhle odpověď, ale neexistuje univerzální rada, která vám zaručeně pomůže. Pokud se přesto rozhodnete bojovat sám, změňte celý životní styl. Zbavte se všech zásob marihuany, které máte a všeho, co vám hulení připomíná, nestýkejte se s nikým, kdo THC užívá... a snažte se hledat v životě jiné hodnoty. Boj se závislostí však bývá velmi obtížný a cesta osamělého bojovníka bývá málokdy úspěšná. Pokud potřebujete sehnat kontakt, napište odkud jste a něco najdeme. Hodně štěstí. TN