po pervitinu
miki
ahoj chtel byc se zeptat 2 den po pervitinu sem se vyspal asi 6 hodin a pak sem zi vzal dalsi davkuzacal sem bit neklidny hlavne slabost premyslet co se da proti tomu delat? dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. S tím se mnoho dělat nedá. Přestože jste se po jednom užití pervitinu na pár hodin vyspal, nelze předpokládat, že Váš organismus a psychika bude zregenerovaná natolik, aby se při následném užití drogy neprojevily nějaké potíže. Ty se navíc mohou objevit, i kdybyste pervitin užil poprvé v životě... účinky nemusí být vždy příjemné a někdy se i v rámci intoxikace (nikoli až na "dojezdu" po odeznění účinků) objeví neklid, úzkosti. Užití pervitinu, stejně jako jiných stimulačních drog, nutí organismus k obrovskému výdeji energie a je to velká zátěž, pokud jste pak za předchozí dva dny spal šest hodin, tak to prostě nestačí a je zřejmé, že pak je tělo oslabené. Spát šest hodin za dva dny i za okolností, kdy byste pervitin nebral, způsobí dost velkou únavu. Limity Vašeho organismu prostě obejít nejde. Pokud chcete pervitin užívat, je potřeba se s tím smířit a vědět, že prostě braní drog má i svá negativa a rizika. Případně s užíváním přestat nebo ho výrazně omezit. Je mi líto, ale jiné varianty nejsou.