BOLEST SVALU
JAAA
dobre rano!pred cca.2hodinami jsem uzila nitrozilne pervitin....vim ze to bylo na 100 procent ciste..boli me z toho svaly a jsem strasne rozlamana.Pritel si dal to same mozna i vic a je ok..nedavno se mi totez stalo..nejsem nemocna???DEKUJI ZA ODPOVED....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď, ale není v našich silách bohužel reagovat na dotazy okamžitě, ale až ve lhůtě několika dní. Nedokážu bohužel takto přes internet posoudit, co by mohlo být příčinou Vašeho stavu. Nevím, kolik je Vám let, jak dlouho a jak často pervitin berete, jaký je Váš zdravotní stav. Také nevím, odkud máte jistotu, že droga byla 100% čistá a nebyly v ní nějaké příměsi. A i kdyby se jednalo o neředěnou drogu, vždy může při výrobě dojít k nějaké chybě, která pak může důsledky pro uživatele. Nejpravděpodobnější variantou mi ovšem přijde to, že se jedná o vyčerpání organismu po dlouhodobém užívání a tělo Vám dává najevo, že by potřebovalo přinejmenším pauzu. Užití pervitinu nutí organismus k extrémnímu výkonu a výdeji energie, pervitin má řadu účinků na organismus, které nemusíte běžně pozorovat, ale patří mezi ně například zvýšení teploty, zrychlení tepu a zvýšení srdeční činnosti, vyšší riziko svalových křečí. Při dlouhodobém užívání se pak může dostavit třes, bolesti kloubů... To, zda by se mohlo jednat kromě výše uvedeného ještě o nějaké onemocnění ale nemůžu vyloučit. Pokud berete injekčně, tak jste v riziku nejrůznějších zdravotních potíží včetně infekčních onemocnění. Nechala jste si někdy udělat třeba testy na hepatitidy (žloutenky)?