Ali
moje segra beré rodičum pití a kouří. máma to neví a táta je na práci pryč. mám strach že je málá a něco se sstaneeee.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací, abychom Vám mohli nějak konkrétně poradit. Nevím, kolik je sestře let, kolik je Vám, zda sestra kouří a pije pravidelně nebo zda se jednalo pouze o experiment a zda jste s ní o tom mluvil, co Vám k tomu případně řekla. Kouření a alkohol jsou samozřejmě problém, ale je určitě je rozdíl, zda je sestře šestnáct nebo deset. Nejsem si z tohoto důvodu úplně jistá, co bych Vám mohla doporučit. Pokud je sestře pod patnáct let, možná by o tom rodiče vědět měli, v tomto věku je pití alkoholu a kouření, zvlášť pravidelné, hodně rizikové a může způsobit řadu zdravotních problémů. Pokud budete chtít, tak napište více podrobností a uvidíme, co se s tím dá dělat. Zatím přeji hodně štěstí.