Pokračování
INcoGnito
Na tuhle otázku mi nemusí striktně odpovědět Aleš Termer Tak za prvé (no tohle vlastně je hlavně pro aleše): odpovídejte na moje otázky a nebojte se o mou závislost :-). Je mi 21, mozek si vypíjím už tři roky a těžko říct kolik už jsem toho vypil, možná už to bude 30 litrů čistýho alkoholu :-( Fakt mi jde o mou hlavu: V každý třetí větě se přeřeknu a nesoustředěnost (nedokážu se tak dobře vcítit do čtení, sledování filmů atd) trvá tak rok. Zajímavý je, že se mi ta nesoustředěnost rozjela za den, prostě jsem se ráno probudil a cejtil jsem se jinak, napřed jsem myslel že šilhám...no to už zní šíleně....ale prostě později mi došlo že je to nesoustředěnost. Je to strašně nepříjemný....Těď otázky v bodech, bude nejlepší když mi stejným způsobem odpovíte A: Jak velkou mám šanci že se mi navrátěj schopnosti který jsem ztratil? Jestli ne tak je to můj konec..Myslíte že nějakým intenzivním cvičením se mi vrátí "soustředěnost"? Pokud se setkáváte s vyléčenými pijáky, musíte vedět jak jsou na tom B:Co mám užívat za jiný drogy pro pomoc mozku? Hlavně něco pro soustředění a ať je to bez předpisu, pochybuju, že když řeknu doktorovi, že mám vypálenej mozek, že mi něco extra předepíše( a piracetam, o který jediným vím si můžu jít koupit? C: Třeba ten piracetam budu muset brát pořád(jako diabetici inzulin) nebo dokud se to nezlepší?(jako infikovaní antibiotika)

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Na vaši otázku jsem odpověděl. O vaši závislost se nebojím, měl byste se bát vy. A. Nevím jak se vám to stalo. Pokud to bylo "jednoho dne zrána" je to dost zvláštní, ale doporučil bych vám návštěvu psychiatra (ohledně nadužívání alkoholu) a neurologa (ohledně nervového systému). Ti vám řeknou, co vám je a jestli se to spraví, případně vás odešlou na další specializované vyšetření. B.Na soustředění pomáhají různé "meditační techniky" a "autogenní trénink." S internetem jistě umíte, takže si tato klíčová slova vygůglujte. Není zde mnoho prostoru jak vám to podrobně vysvětlit.Můžete také pít čaj z Ginko Biloba (jinan dvoulaločný) C.Piracetam je lék ze skupiny nootropik (podpora mozkových funkcí) a je volně prodejný, jak dlouho byste ho evetuelně měl užívat vám řekne lékař, na základě vyšetření. Co vím jistě, pitím si to nezlepšíte :-) Mějte se A.T.