Pomoc
PHo
Dobry den chtela jsem se zeptat syn je drogove zavisli jiz 5let.Zacal se lecit s hepatytydou C a byl zarazen do lecby interferonama.Zhruba tak rok a pul byl v pohode chodil do prace,dbal na zivotospravu.Presne pred nastupem lecby prisly jeho kamaradi a stahli jej sebou ,nebot maji penize kazdy den na drogy a alkohol.Je trestne kdyz vedome vim ze nekdo je nemocny a podavam mu drogu?dekuji Pavla

Odpověděl:
Dobrý den, z právního hlediska je předání drogy další osobě trestným činem, a to bez ohledu zdravotní stav dotyčného. Nevím, jak se situace u vás vyvíjí, zda syn je i nadále v léčbě a jaký je aktuálně jeho poměr k drogám, zda se jednalo pouze o jednorázové selhání či syn pokračuje v užívání drog. Když tak zkuste napsat více podrobností a také bych vám doporučila, abyste vyhledala odborné poradenství pro rodiny a blízké závislých, kde můžete získat pomoc a oporu při řešení pro vás jistě náročné situace.