dotaz
dada
Dobry den, chcem sa opytat na mojho chlapca, sme spolu len 3mesiace. Ma trochu problem s pitim nie ze by vela pil to vobec nie ale ked sa opije ako napriklad tento vikend na jarmoku tak zacne byt dost agresivny, ziarlivy a velmi hrdy je. Nic si k nemu nemoze nikto dovolit inak zacne byt velmi neprijemny ..bojim sa ze ked bude starsi a bude mat nejake depresie ze si pojde vypit a bude agresivny na mna ci na nase deti ... teraz chodi na vysoku skolu je inteligentny. A este som chcela ze mi obcas klame napriklad ze hulil marihuanu no nepriznal to az ked som si bola ista ze to robil az vtedy. Alebo v malickostiach aby ma zaujal ...myslite ze je dobre mat s takymto clovekom vztah alebo dokonca rodinu?:(

Odpověděl:
Dobrý den, bohužel, na otázku, zda ve vztahu zůstat nebo jej ukončit si budete muset odpovědět sama. Chápu, že to není jednoduché a zvláště ve stavu zamilovanosti na začátku vztahu má člověk tendenci mnohé nepříznivé signály a skutečnosti přehlížet a omlouvat. Každopádně lži, agresivita a násilí vůči partnerce jsou ve vztahu nepřijatelné. Nedokážu odhadnout jak se to bude mezi vámi a přítelem vyvíjet. Nicméně, pokud je přítel nyní, když se napije alkoholu, nepříjemný a agresivní ke svému okolí, měl by pití výrazně omezit nebo abstinovat, jinak si může nadělat dost průšvihů a nepříjemností. A lhát a vymýšlet si také není úplně vpořádku. Zkuste si s ním o tom všem nejdříve v klidu promluvit a své pocity, které z toho máte, mu sdělit. Uvidíte, jak bude reagovat a co vám k tomu řekne. Přeji hodně štěstí.