antibiotika
jirik
Dobry den, mam dotaz, už asi měsíc hulím a přibližne stejnou dobu užívám antibiotika "Doxybene".Asi 2 krát jsem hulil a nic, antibiotika normalně beru a po 6ti hodinkach jsem zas jako rybička, až na menší dojezdy,ale před třemi dny jsem si zahulil, a "zhulenost" mne ještě nepřešla. Není to sice zas tak silné,jako při prvních hodinách zhulení, ale je to až nepříjemné.díky moc za radu, mám strach že jsem se zcvoknul, nebo že budu mít trvalé následky. :-( P.S. tedkom mi asi půl hodiny píská v uších

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete, z jakého důvodu antibiotika berete a ani bych takto přes internet asi nemohla dobře posoudit Váš zdravotní stav. Každopádně, pokud je berete nebo jste je bral, tak k tomu byl asi důvod a zdravotně jste nebyl úplně fit, "hulit" v takové situaci není zrovna nejmoudřejší, je to pro organismus, který se má léčit a bojovat s chorobou, další zátěž. Nemyslím, že by kombinace antibiotik a marihuany mohla způsobit nějaké závažné psychické potíže, ale je možné, že organismus na tu zátěž ve formě hulení reaguje trochu jinak, takže by Vás mohla provázet únava a další příznaky, které Vám připomínají tu "zhulenost". Je ovšem taky možné, že se rozvinuly nějaké psychické potíže, možná spíše jako reakce na dlouhodobé užívání marihuany, než na zrovna tu nynější situaci a kombinaci s léky. S největší pravděpodobností to spontánně odezní, znamená to ovšem, že byste teď rozhodně neměl "hulit" a vyhnout se i jiným psychoaktivním látkám včetně alkoholu, jinak se to může ještě zhoršit. Pokud by se to v průběhu následujících dní nelepšilo a situace bude stejná i cca za 14 dní, tak by bylo asi potřeba vyhledat nějakou odbornou pomoc. Napište určitě, jak to s Vámi vypadá a vymyslíme, co by se dalo dělat, když to bude přetrvávat. Zatím hodně štěstí a buďte na sebe opatrnější.