fencyklidin detekce
koopr
přeji krásný dobrý den, pane magistře (David Pešek), chtěl bych prosím ještě optat ohledně ketaminu. Jak dlouho myslíte, že budu mít po požití pozitivní test na fencyklidin? Spíše mi jde o řízení automobilu v zahraničí, kde je policie v tomto smětru aktivní. děkuji. s pozdravem

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den! Ketamin je detekovatelný 2 až 4 dny v testu z moči. Vždy záleží na intenzitě užívání a řadě subjektivních faktorů (rychlost metabolismu jedince, atd.). Kdyby bylo potřeba opravdu složité analýzy (to je velmi nepravděpodobné), je možné hledat v moči norketamin (vzniká rozkladem ketaminu v těle), ten je dohledatelný 7 až 14 dní, někdy i déle u dlouhodobých uživatelů. Ale to opravdu nepatří k běžné praxi. Rozhodně bych ale užívání podobných látek před řízením automobilu nedoporučoval. Jestli bystě ještě potřeboval, jen se ptejte.