pomoc přítelkyni
batle
Přítelkyně brala 5 let drogi nevím jaké ted byla 4 měsíce bez a poslední 4 dny to znovu bere má spoustu problému tak se je tím snaží řešit ikdyž jí nabýzím pomoc tak odmítá má malo dceru a nerad bych aby do toho spadla chtěl bych ji pomoci ale nevím jak nechce mě vidět je jí všechno jedno co mužu udělat děkuji za radu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací, ze kterých bychom mohli vycházet a poskytnout Vám konkrétní odpověď. Nevím, kolik je přítelkyni let, kolik je její dceři, píšete, že nevíte, jaké drogy bere, nevím, zda byla v minulosti někde v léčbě, jaké má potíže, které se pokouší řešit drogami. Píšete, že vaši pomoc odmítá, ale nevím, nakolik se Vám podařilo s ní o problému mluvit a jakou formu pomoci jste jí nabízel. Pokud brala drogy pět let a po čtyřech měsících do toho opět na několik dní spadla a řeší řadu jiných problémů a má malé dítě, tak si myslím, že by v jejím případě bylo nanejvýš na místě vyhledat nějakou pomoc odbornou. Existují i služby specializované na matky-uživatelky drog s dětmi. Případně je také možné, abyste odborníka vyhledal Vy a zkusil situaci zkonzultovat a zjistil, jaké máte možnosti a co by v této situaci bylo nejlepší udělat. Pokud přítelkyně do drog zapadne znovu, tak hrozí i sociálně právní problémy související s tím, že nebude schopná poskytnout dceři potřebnou péči a jestliže se do toho zapojí sociálka, tak v nejhorším případě zde i hrozí odebrání dítěte z péče, pokud přítelkyně s problémem nezačne něco rychle dělat... Což asi víte. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám poskytnout nějaké konkrétní kontakty ve Vašem regionu, kam by se přítelkyně, případně Vy, mohla obrátit. Zatím přeji hodně štěstí.