Halucinogeny
PetrX
Dobrý den,mam par dotazu.Které halucinogeny vytvaří silne opticke halucinace atd. a ucinkuji delsi dobu?experimentoval sem s LSD u kterych byl stav příjemný,halucinace byly dost slabe,delka stavu v pohode.chci zkusit šalvej 20x extrakt ale učinek 5 minut je podle me dost malo..nemam zajem o stimulační drogy,alkohol a cigarety nevedu a skončil sem s marihuanou.

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď. Naše poradna je zaměřena na prevenci a léčbu drogových závislostí, nikoli na propagaci užívání návykových látek. Informace tohoto typu od nás tedy nemůžete moc čekat. Doporučuji si přečíst informační texty na našem webu pod rubrikou Halucinogeny, kde najdete řadu podrobností včetně informací o rizicích užívání halucinogenů. Také se můžete podívat na weby, kde jsou podrobné informace o halucinogenech včetně reportů a zkušeností uživatelů (např. www.biotox.cz - Encyklopedie rostlinných drog nebo v AJ www.erowid.com). Jak s info naložíte, je pak samozřejmě na Vás. Přeji vám hezký den. TN