hulrni za volantem
jaro.dusa
dobry den nedavno me zastavili policiste s ptali se me zda jsem pozil nejakou drogu tak jsem jim rekl ze jednoho speka marihuany....poté mi dali test který byl pozitivní tak me vzali na moč..muj dotaz se tyka toho zda na tom testu neovlivní vysledek take to ze hulím docela často....za volant sice nesedam.jenom jednou to clovek udela a takto na to doplatí,a take poslední dotaz zda nevíte co me čeka za postich(jelikož se asi nikdo nedivá na to ze nemas ani jeden bod a ani na to že jsi slusny clovek dekuji za odpoved...

Odpověděl:
Dobrý den, kontrolní laboratorní testy by se v případech, jako je váš, měly provádět z krve, aby se zjistilo, zda v organismu máte aktivní THC (nikoli metabolity THC) a jste tedy "pod vlivem". Aktivní THC se v organicmu drží maximálně 24 hodin, obvykle 12 - 18 hodin. Metabolity THC jsou zjistitelné týdny, ale neznamená to, že jste pod vlivem marihuany. Na výsledky testů má samozřejmě intezita předchozího užívání podstatný vliv. Ohledně možných právních důsledků vám doporučuji kontaktovat Právní poradnu A.N.O. (adresu najdete na této stránce vpravo), která se specializuje na právní aspekty drogové problematiky a poskytuje bezplatné právní poradenství.