wow :-)
meexxiko
Krásný dobrý den.. no..jak já se mám?? resignoval jsem na apelaci na sestru.. zavolal jsem na ně policii, ale jelikož mi její přítel opět vyhrožoval smrtí, taxem jim řekl, že nejsou doma, že si nakonec nějak poradím-neporadil jsem si..jsou tam do teď dlužej mi již přes 6000 a nemohu se jich zbavit.. za pár dní se musím vystěhovat a ještě nevím kam:-( teď jsem již čtvrtý den u mamky... bez pervitinu...jsem nervní jak pes... ale... našel jsem u mamky roztok DOLMINA- vím-myslím- že je to na bolest, ale mě to kráááásně hodí do pohody....možná psychická vsugerace... každopádně teď jsem u kamaráda v Brně..pohoda... kafčo,pokec....přemýšlím, že bych se sem vrátil, ale nevím.... tady nemám kontakty, tak bych se k tomu neměl moc jak dostat....tak nevím...jinak furt pojídám sladkosti.....dříve nikdy...a zuby trpí jako prase před porážkou :-)) auuu:-((( ale asi zítra pojedu do Práglu, tak bych se asi v ,,káčku,, zastavit mohl,že? nic mi to neudělá.....tak jo, DOLMINA dojíždí :-)) tak jdu spát :-) ještě poslechněte si - ,, DORO ,, - Breaking the law co na to řeknete.... je to ,,jakože,, píseň k mementu Já se toho nemůžu nabažit....dává mi to sílu dejchat... :-) tak zatial dovidenia :-)))

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravim Honzo, tak sem si právě pustil "Váš" song. Mně osobně se víc líbí v podání Judast priest, ale o to zrovna asi nejde... Jinak text písně mi k Vám tak nějak sedí (níže překlad): Byl jsem úplně zpustošený, vyhozen z práce a na dně Všichni pod střechou, to je tak frustrující, jak bloumám z města do města Cítím přesto jak se nikdo nestará jestli jsem živý nebo umírám A tak smím začít dávat nějakou akci do mého života Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Tolik za zlatou budoucnost, nemohu ještě začít Porušil jsem všechny sliby, v srdci jsem měl vztek Nevíš co je to mít rád, nemáš k tomu klíč Až najdeš sám sebe, udělej to samé taky Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Porušuji zákon, porušuji zákon Jinak už moc nevím co Vám napsat. Už mnohokráte jsme se dotkli toho si někam zajít. Ale akce stále žádná. A vlastně se ani nebavíme o tom, proč? Místo toho následují dotazy, které na předchozí moc nenavazují...Tak co nyní? Mějte se. Tomáš