ketamin
kopri
dobrý den, prosím Vás, ketamin = pcp v usa ? Jiank, test moči či slin bude po požití ketaminu či lsd pozitivní, jestliže výrobce pro test uvádí : benzodiazepin, amfetamin, marihuanu, metadon, kokain, metamfetamin, barbituráty, opiáty, fenylcyklidin, antidepresiva, metaqualon, s pozdravem K.K.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, na začátek si pojďme ujasnit několik informací. Myslím, že pak Vám několik Vašich dotazů bude hned jasnější. Fencyklidin neboli PCP neboli Andělský prach je droga původně vyvinutá jako veterinární anestetikum. Řadí se mezi disociativní anestetika. PCP se kvůli výrazným a prudkým vedlejším účinkům přestal používat a byl nahrazen Ketaminem. PCP i ketamin se používají ve veterinární praxi jako anestetika, ketamin je používán i u lidí k disociativní anestézii a někdy i k léčbě chronické bolesti. Účinné množství LSD je velmi malé, proto je velmi těžko detekovatelné. Běžné screeningové testy rozhodně přítomnost LSD v těle nezjistí. Pokud testovací baterie obsahuje proužek na detekci Fencyklidinu a podobných látek (Ketamin je derivát Fencyklidinu) bude test po požití Ketaminu pozitivní. Jestli máte ještě doplňující otázky, ptejte se, pokusím se Vám odpovědět.