Jak moc je moc?
totakreknu:-)
Tři půlllitry piva denně (60 - 70 ml alk) před spaním, jak moc smrtící je to pro můj mozek? Vím že pro mozek neexistuje žádná nebezpečná hodnota, ale objektivně by mě zajímalo, jak moc špatně na tom jsem v porovnání s jinými...Za kolik let bych se tak propil k demeci? + Co víte o regeneraci mozku po ukončení pití? Jak moc se opraví? + jaké léky mi pomůžou zregenerovat mozek? Vím třeba o nootropikách.....Vím že se na tyhle otázky nedá přesně odpovědět, ale pokuste se prosím, díky!

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím Jak píšete, na vaše dotazy se nedá úplně přesně odpovědět.Takže kdy vás to stihne, na to vám nikdo neodpoví, protože je to individuální. Alkohol je neurotoxický jed, a zabíjí nervové buňky spolehlivě a nevratně. Jen se zeptám: Jak dlouho pijete těch pár piv denně, a je to opravdu každý den bez přestávky? Jsou to vždy jen tři piva, nebo je to někdy víc? Pijete někdy i destiláty? Na vašem místě se spíš bojím závislosti jako takové... Mějte se A.T.