droga jako lék
nikol
Dobrý den,mám velký problém s častými bolestmi hlavy a migrénami.Hodně mi to omezuje život a obtížně si hledám kvůli tomuto partnera.Chci zkusit alternativní léčbu pomocí konopí,můžete mi poradit? Nechci se stát závislou,ale četla jsem,že to v mnoha případech lidem pomohlo.Děkuji Nikol.

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, máte jistě pravdu, najít příčinu dlouhodobých bolestí hlavy je někdy opravdu těžké. Důvody mohou být i psychosomatické. Nevím, co vše jste již vyzkoušela. Ale určitě bych před experimentováním s lehkými drogami vyzkoušel běžnější metody. Váš obvodní lékář Vás jistě může objednat na různá vyšetření, která by mohla vést k odhalení původu Vašich obtíží. Bolesti hlavy a migréna totiž není to samé. Pokud máte potíže s partnerským životem, možná by bylo vhodné hledat pomoc i u jiných odborníků - např. psychologa, psychoterapeuta apod., kde byste mohla svou situaci podrobně probrat a najít možné řešení.