Rewdwarior
Mam otazku jaky by mohla myt nasledek nelecena tox psichoza pravdepodobne my ji totiz nelecily a i kdiz neberu drogy mam velke psichycke potize nekdy my to pripada jako bych byl v jinem svete ale zahy se to vraci do normalu

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, úplně nerozumím Vaší otázce. Toxická psychosa, jak samotný název napovídá, je porucha, která vzniká přímým působením drogy. Pokud tedy drogy neužíváte, je nepravděpodobné, že by se jednalo o toto onemocnění. Navíc, toxická psychosa většinou poměrně rychle odeznívá po ukončení užívání drogy. Ale i po vysazení drogy může někdy onemocnění přetrvávat, to se stává málokdy, pokud onemocnění spontánně neodezní po vysazení drogy, jedná se pravděpodobně o jinou poruchu. Jestliže bych Vám mohl něco doporučit, bylo by to vyhledání odborné pomoci. Psychiatr kvalifikovaně zhodnotí Váš stav a může navrhnout vhodnou léčbu pro Vás. Můžete si nechat napsat doporučení od Vašeho obvodního lékaře nebo se objednat přímo.